StoryEditorOCM
ZdravljePotvrđeno je

Mnogima omiljena hrana za doručak postaje sve lošija za zdravlje, a jedu je i djeca

Piše Živim
11. lipnja 2025. - 07:31

Velika većina, a posebno djeca, bira žitarice kao omiljenu opciju doručka, ali sve su nam više štetne za zdravlje jer se njihova kvaliteta progresivno pogoršava. Prema novoj studiji postale su slađe i manje hranjive u posljednjih desetak godina. U njima ima više masti, natrija i šećera, koje sve više povezujemo s rizikom za nastanak debljine, dijabetesa, kardiovaskularnih bolesti i nekih sijela raka, piše Živim.

image

Sve više djece dolazi doktorima zbog problema s težinom

Burger/Phanie Via Afp

Istraživači iz nekoliko institucija diljem SAD-a proučili su sadržaj hranjivih tvari gotovih žitarica (granola i druge smjese žitarica koje su odmah spremne za jelo), posebno onih koji ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. lipanj 2026 23:49